Jak zamówić
Zamówienie można złożyć w następujący sposób:
- osobiście u nas w biurze
- mailowo
W zamówieniu należy uwzględnić:
- przedmiot zamówienia (ilość, rozmiar)
- formę płatności i odbioru
- dane do faktury lub paragonu
- telefon kontaktowy
- dane do przesyłki
Płatności
Płatności najlepiej dokonywać w formie przedpłaty przelewem bankowym. W tym przypadku realizacja zlecenia rozpoczyna się po przesłaniu potwierdzenia przelewu. Za zamówienia, których łączna wartość nie przekracza 300zł brutto istnieje możliwość płatności gotówką przy odbiorze lub za pobraniem przez kuriera. Nie obsługujemy kart płatniczych.
Formy odbioru/dostawy:
- odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy w Warszawie
- przesyłka kurierska
Zamówienia wysyłamy głównie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, która dostarcza przesyłki krajowe (również pobraniowe) oraz międzynarodowe. Na terenie Polski zamówienia dostarczane są zwykle na następny dzień od nadania. Jeśli dostawa jest na terenie Warszawy, a paczka nie przekracza standardowych wymiarów nadajemy ją kurierem lokalnym. W takim przypadku dostawa jest realizowana tego samego dnia.
Koszty przesyłki zależą od rodzaju i nakładu zamówienia. Wydruki na flagach i na materiałach tekstylnych bez dodatkowych elementów wysyłane są w 1 paczce (koszt 20zł + vat). W przypadku wydruków z masztami i stopami (windery) ilość paczek w przesyłce będzie zależna od ilości zamówionych kompletów oraz rodzaju podstawy. Obciążniki do podstaw płaskich muszą być wysyłane osobno na paletach.